czwartek, 19 lutego 2015

Mała prośba

Witam wszystkich w czwartkowy poranek, jestem jeszcze przed pracą i pomyślałam, że wystąpię do odwiedzających z małą prośbą. Patrząc na statystyki widzę, iż "jakieś" odwiedziny bloga mam, ale nie przekłada się to na ilość komentarzy, których praktycznie w ogóle nie ma. Proszę was zatem abyście zostawili po sobie od czasu do czasu jakiś komentarz, bo bez tego prowadzenie bloga jest. delikatnie mówiąc, bez sensu, a i mi będzie troszkę milej :)
Pozdrawiam i udanego dnia dla wszystkich!

1 komentarz:

  1. Zgadzam się :) To prawda, komentarze zawsze są najmilsze. A ja czekam na Twój udział w zabawie u Danutki, bo nie dopełniłaś kilku warunków formalnych: 1. podlinkowany banerek zabawy na pasku bocznym, 2. kilka słów o Twoim stosunku do koloru pomarańczowego i 3. propozycja koloru na marzec :) Twoje ażurkowe kolczyki są piękne, zgłoś je!! :)) Tylko wcześniej zerknij do regulaminu.. ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga